poniedziałek, 1 grudnia 2014

Rozdział 2♥

                                                         ***Tydzień później***


                                                                /SMS/
                                           
                                             Do Sel♥:Jutro wyjeżdżam do Polski
                                             Do Julcia ♥:Nie cieszysz się?Poznasz samego Justina Biebera.
                                             Do Sel♥:Cieszę się ale trochę się stresuje
                                             Do Julcia ♥:Wszystko będzie dobrze nie stresuj się :*
                                             Do Sel♥:Dobra ja zmykam muszę się spakować a wylot mam o 6;40

Zaczęłam pakować swoje ciuchy do walizki do Warszawy jechałam na 3 dni ale dla mnie były to najważniejsze 3 dni w moim życiu.Rano zadzwonił mój budzik była 4;30 wzięłam prysznic umyłam zęby i ubrałam wczoraj naszykowane ciuchy.Zadzwoniłam po taksówkę po 5 minutach była już pod domem.Wsiadłam około godziny 6;00 byłam na lotnisku,kiedy weszłam już wpuszczali ludzi na pokład samolotu.Poszłam dałam bilet i osiadłam wygodnie na moim  miejscu.Włożyłam słuchawki do uszu i zasnęłam.Obudziła mnie stewardessa mówiąc,że już jesteśmy w Warszawie.Wzięłam swój bagaż i poszłam na autobus około 15;20 byłam pod moim rodzinnym domem.Ponieważ miałam jeszcze od niego klucze postanowiłam otworzyć drzwi.Kiedy weszłam wyskoczyli wszyscy moi znajomi i rodzina krzycząc wszystkiego najlepszego później zaczęli śpiewać  sto lat i przynieśli mi wielki tort z napisem: "Szczęśliwych 18 urodzin księżniczko" w tym momencie miałam łzy w oczach.Kiedy zdmuchnęłam świeczki i pomyślałam moje życzenie,wszyscy ustawili się w kolejce do mnie zaczęli składać mi życzenia i dawać prezenty.Bawiliśmy się super,jednak przyszedł czas pożegnania się.Kiedy wszyscy wyszli ogarnęłam trochę dom i poszłam wziąć kąpiel do wanny pełnej wody dodałam olejek ananasowy umyłam twarz zęby i poszłam spać.

Obudziłam się o 12;30 poszłam wziąć prysznic ubrałam to i zeszłam na dół.Zrobiłam sobie kawę i zjadłam tosty.Zadzwonił do mnie telefon zobaczyłam,że to dzwoni Justin odebrałam
 
                                                      /rozmowa telefoniczna/
                     
                                   Justin:Hej wiem,że dzwonię trochę spóźniony Wszystkiego Najlepszego
                                   Ja:Dziękuje :)
                                   Justin:Pamiętaj,że jutro koncert
                                   Ja:Pamiętam
                                   Justin:Jak skończy się koncert zostaniesz pod sceną a ja do Ciebie                                                          podejdę.Okej?      
                                   Ja:Okej
                                   Justin:Muszę kończyć mam próbę.Do jutra
                                                   
                                                  /koniec rozmowy/


Byłam bardzo szczęśliwa tym,że do mnie zadzwonił <3


                                       ***Oczami Justina***

Rozłączyłem się.Nie mogłem się doczekać jutra ponieważ nawet nie wiedziałem jak ona wygląda ponieważ na twitterze miała moje zdjęcie.Miała taki śliczny i słodki głos.Nagle usłyszałem głos Rayan'a

-Justin idziesz?-zapytał
-Tak już idę-odpowiedziałem
I poszedłem do studia.



                                                     ****Oczami Julii****
Dostałam sms'a od Ari była moją przyjaciółką od podstawówki.Również pięknie śpiewała i kochała pisać piosenki
   
                                                          /sms/

                                 Od Ari:Idziesz dziś ze mną do studia nagrać piosenkę?
                                 Do Ari:Okej.
                                 Od Ari:Podobnno będzie tam Justin Bieber
                                 Do Ari:Naprawdę?
                                 Od Ari:Tak,załatwię Ci abyś mogła z nim coś zaśpiewać okej?
                                 Do Ari;Okej
                                 Od Ari:Będe za 5 minut


Poszłam na górę zrobić lekki makijaż kreski tusz puder i róż na policzki
Usłyszałam dzwonek do drzwi to pewnie Ari.Wzięłam torebkę schowałam telefon i zeszłam na dół.
Przywitałam się z nią buziakiem w policzek i poszłyśmy do jej samochodu.Włączyła radio a ja wzięłam głośniej nawet nie wiem w której chwili zaczęłyśmy śpiewać.Po 30 minutach dotarłyśmy do studio.Najpierw Ari nagrywała piosenkę z Iggy Azalea Problem później ja zaczęłam śpiewać jedną z piosenek Justina Take you Kiedy ja zaczęłam śpiewać Ari wyszła na chwilę.Kiedy wróciła zobaczyłam ją razem z Juss'em był uśmiechnięty.Po chwili wszedł do pomieszczenie w którym byłam i zaczął śpiewać razem ze mną.Kiedy skończyliśmy śpiewać Justin przytulił mnie a ja pocałowałam go w policzek.Widziełam,że chce mnie pocałować w usta już miałam usta przy jego ustach ale powiedziałam
-Justin widzisz mnie pierwszy raz i już chcesz mnie pocałować-powiedziałam oburzona
-Przepraszam-odpowiedział.
Wyszłam z sali i postanowiłam napisać sms'a do Seleny.

                                               
                                                                 /sms/

                                Do Sel♥:Hej byłam dzisiaj w studio w,którym Justin nagrywał piosenkę
                                Od Sel♥:I co spotkałaś go?
                                Do Sel♥:Tak pamiętasz Ari?Przyprowadziła go gdy śpiewałam
                                Od Sel♥:OOOO
                                Do Sel♥:Później zaczął śpiewać ze mną.Gdy skończyliśmy przytulił mnie a ja                                       postanowiłam pocałować go w policzek
                                Od Sel♥:OOO słodkie ja kończę bo u nas już jest noc
                                Do Sel♥:Oks Dobranoc

                                                     ***Oczami Justina***

Kiedy Arianna zaprowadziła mnie do pokoju gdzie śpiewała ta dziewczyna byłem oszołomiony.
Miała taki śliczny głos,nie mogłem się powstrzymać wszedłem do pokoju gdzie była i zaczęłam
śpiewać z nią.Kiedy skończyliśmy śpiewać przytuliłem ją,a ona pocałowała mój polik.Kiedy chciałem pocałować ją w usta była oburzona i odpowiedziała mi.Miała taki śliczny głos,miałem wrażenie że znamy się już bardzo długo,a ten głos już gdzieś słyszałem.

                                                          ****Oczami Julii****

Widziałam,że Justin ciągle jest w pokoju,podeszłam  do niego i zapytałam czy mogę z nim zdjęcie on się zgodził.Zaczęliśmy  robić sobie zwykłe zdjęcia,później mieliśmy śmieszne miny,a na końcu gdy robiłam zdjęcie musnęłam jego usta.Zmierzałam już ku wyjściu kiedy on powiedział:
-mogę zrobić ci zdjęcie i ustawić sobie je na tapetę?-zapytał
-oczywiście,że możesz-odpowiedziałam byłam dumna,że mój idol chce mieć mnie na tapecie
Zrobił mi pare zdjęć,a potem razem wybraliśmy które ustawi na tapetę.Kiedy widziałam,że Arianna wzięła swoje rzeczy i zbliżała się ku wyjściu wstałam przytuliłam Justina i wyszłam.
Wsiadłam do samochodu Ari,a ona zapytała czy mogę jechać z nią do centrum po ubranie na jedną z zniżających się gal,zgodziłam się.Po 15 minutach byłyśmy na miejscu.Weszłyśmy do jednego ze sklepów i zaczęłam szukać jakiejś sukienki
-znalazłam-krzyknęłam
pokazałam jej to ona poszła przymierzyć.Wyglądała w tym ślicznie poszłyśmy do kasy i kupiłyśmy tą sukienkę.Poszłyśmy jeszcze do starbucks po kawę.Kiedy popijałyśmy kawę usłyszałyśmy komunikat z głośników w centrum ZAMYKAMY ZA 5 MINUT szybko się zebrałyśmy Ari odwiozła mnie do domu.Weszłam po schodach do mojego pokoju i wzięłam prysznic.Położyłam się na łóżku i sprawdzałam twittera podłączyłam telefon i nawet nie wiem kiedy zasnęłam.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                                                                                                             /Swaggy









                    



  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz